Zůstane VW na DAKARU, pojede LE MANS...?
V těchto dnech to v koncernovém motorsportu pěkně vře. Rozhoduje se o jeho dalších směrech. A začíná to u nejtěžšího podniku planety. Volkswagen po odchodu továrního Mitsubishi z Dakaru nemá vážného konkurenta a tak sílí hlasy, zda to má kýžený efekt. Neporazitené Pajero s Peterhanselem v kokpitu je už bohužel minulostí. Poradce pro věci sportovní Hans Joachim Stuck ( někdejší pilot F1 ) teď má velkou hlavu. Úvahy padly na WRC, v konkurenčním šampionátu IRC si vede skvěle Škoda se svým speciálem Fabia S2000. Diskutovanou otázkou je stále formule 1, proč jen diskutovanou? Protože šéf koncernu Ferdinand Piech prostě "Jedničky" nemusí. Možná se prý podaří protlačit, alespoň dodávky motorů. Patrně monoposty stáje Williams, by dostaly jednotku VW jako první. Může se to také otočit ve směru na americkou sérii NASCAR. Uvnitř koncernu jsou i zastánci Le Mans a kategorie LMP1, kde by mohly startovat týmy Audi a Porsche. Tady jsou Češi doma, díky skvělým výsledkům Tomáše Engeho a Jana Charouze s vozem Aston Martin. Ale vraťmě se na začátek, čas Dakaru 2011 se totiž blíží, bude to pro Volksvagen poslední závod...?
Foto: rekakce ( byla to pocta sedět ve voze "Ikony" Dakaru S.Peterhansela )