TUNING CAT: Vymazlený Peugeot 206...

17.05.2011 15:55

Po roce opět přichází čas na pravidelnou akcičku Tuning Cat. Letos se budu snažit představit týdně, alespoň jednu luxusní “Káru,” kterou uvidíme 26. června od 17. hodin na pěší zóně v Hlučíně u hodin. Úpravy karosérie Petr Vichnárek rozhodně nijak nepodcenil, jsou ve znamení roztažených lemů blatníků (4cm), boční blinkry jsou posunuty o 8 cm nahoru, kompletně jsou zahlazeny prahy, zadní kliky, dveřní lišty. Zamračená kapota má zavařeny ostřikovače (předělány pod kapotu), dále jsou zahlazeny páté dveře, nalepena zadní stříška a úpravou prošly oba nárazníky. Maska Mattig, přední světla jsou osazena čočkami a xenony, přední mlhovky předělány na LED současně i zadní mlhovka, zadní lampy využívají rovněž technologii LED.

Pozornost si zaslouží interiér, jenž je kompletně laminovaný a přelakovaný do stříbrné Nissan 32WGH PRL, palubní deska, tapecy s airbrushem, stropnice i sloupky. Zadní část od B-sloupku je zastavěna audio soustavou, středový tunel je přepracovaný a má zabudovaný palubní PC. Prostor pro autorádio předělán z 1 DIN na 2 DIN pozici. Sedačky COBRA ISA COMPETITION jsou lakovány do stříbrné barvy a bílé kůže s vyšitým logem Alpine, které je vyšito i na tříbodových pásech. Podlaha je čalouněna do bílé kůže, do podlahy zabudovány 10 mm plexisklo a osazeno monitory. Ten je zabudován i do palubní desky u spolujezdce. Clonítka jsou lakována bílou barvou.

Audiosoustava využívá autorádio ALPINE IVA W502R, procesor PXA H100, zesilovače ALPINE MRP-F450, MRP-M450, PDX 1.600, reproduktory ALPINE SPR 17, SPG 13C2, SPR 176A, subwoofer ALPINE SWX-1243D, 4x monitory ALPINE TME-M780, nechybí zde couvací kamera. Důležité jsou pro přenos kvalitního zvuku kabely Oehlbach a Sinuslive, celý interiér je vytlumený materiálem DYNAMAT extreme + original.

Technické úpravy zahrnují sportovní vačkový hřídel, sportovní sání, vanu motoru z Citroenu Saxo VTS. Auto disponuje rozdvojeným výfukovým potrubím a nerezovými koncovkami a tlumičem. "Dvěstěšestka" se chlubí sportovním stavitelným podvozkem Cobra Spenssions, vpředu – 15 cm, vzadu na torzní tyči – 5 cm. Zadní tužší náprava z 206 CC. A Peugeot má 4-pístkové brzdiče Brembo s kotouči o průměru 310 mm.

Auto dělají kola, a ty má Petr o rozměrech 7 x 17“ RSW Racing Black&Silver s pneu Hankook S1 Evo 195/40/17. A konečně lak -  Peugeot 6303 s přidáním na 1litr barvy - 1 litr modré perleti. Karosérie je stříkaná barvou ve 4 vrstvách, lakem v šesti. Celý motor je v tomto případě lakován černou barvou s chromovanými doplňky a airbrushem motorového prostoru. Na tomhle vytuněném autě nechal majitel Petr Vichnárek stovky hodin práce a vy si jeho vymazlenou “Dvěstěšestku” budete moci prohlédnout na Tuning Cat 2011. Jirka Hyner