TUNING CAT: Vymazlený Peugeot 206...
Po roce opět přichází čas na pravidelnou akcičku Tuning Cat. Letos se budu snažit představit týdně, alespoň jednu luxusní “Káru,” kterou uvidíme 26. června od 17. hodin na pěší zóně v Hlučíně u hodin. Úpravy karosérie Petr Vichnárek rozhodně nijak nepodcenil, jsou ve znamení roztažených lemů blatníků (4cm), boční blinkry jsou posunuty o 8 cm nahoru, kompletně jsou zahlazeny prahy, zadní kliky, dveřní lišty. Zamračená kapota má zavařeny ostřikovače (předělány pod kapotu), dále jsou zahlazeny páté dveře, nalepena zadní stříška a úpravou prošly oba nárazníky. Maska Mattig, přední světla jsou osazena čočkami a xenony, přední mlhovky předělány na LED současně i zadní mlhovka, zadní lampy využívají rovněž technologii LED.
Pozornost si zaslouží interiér, jenž je kompletně laminovaný a přelakovaný do stříbrné Nissan 32WGH PRL, palubní deska, tapecy s airbrushem, stropnice i sloupky. Zadní část od B-sloupku je zastavěna audio soustavou, středový tunel je přepracovaný a má zabudovaný palubní PC. Prostor pro autorádio předělán z 1 DIN na 2 DIN pozici. Sedačky COBRA ISA COMPETITION jsou lakovány do stříbrné barvy a bílé kůže s vyšitým logem Alpine, které je vyšito i na tříbodových pásech. Podlaha je čalouněna do bílé kůže, do podlahy zabudovány 10 mm plexisklo a osazeno monitory. Ten je zabudován i do palubní desky u spolujezdce. Clonítka jsou lakována bílou barvou.
Audiosoustava využívá autorádio ALPINE IVA W502R, procesor PXA H100, zesilovače ALPINE MRP-F450, MRP-M450, PDX 1.600, reproduktory ALPINE SPR 17, SPG 13C2, SPR 176A, subwoofer ALPINE SWX-1243D, 4x monitory ALPINE TME-M780, nechybí zde couvací kamera. Důležité jsou pro přenos kvalitního zvuku kabely Oehlbach a Sinuslive, celý interiér je vytlumený materiálem DYNAMAT extreme + original.
Technické úpravy zahrnují sportovní vačkový hřídel, sportovní sání, vanu motoru z Citroenu Saxo VTS. Auto disponuje rozdvojeným výfukovým potrubím a nerezovými koncovkami a tlumičem. "Dvěstěšestka" se chlubí sportovním stavitelným podvozkem Cobra Spenssions, vpředu – 15 cm, vzadu na torzní tyči – 5 cm. Zadní tužší náprava z 206 CC. A Peugeot má 4-pístkové brzdiče Brembo s kotouči o průměru 310 mm.
Auto dělají kola, a ty má Petr o rozměrech 7 x 17“ RSW Racing Black&Silver s pneu Hankook S1 Evo 195/40/17. A konečně lak - Peugeot 6303 s přidáním na 1litr barvy - 1 litr modré perleti. Karosérie je stříkaná barvou ve 4 vrstvách, lakem v šesti. Celý motor je v tomto případě lakován černou barvou s chromovanými doplňky a airbrushem motorového prostoru. Na tomhle vytuněném autě nechal majitel Petr Vichnárek stovky hodin práce a vy si jeho vymazlenou “Dvěstěšestku” budete moci prohlédnout na Tuning Cat 2011. Jirka Hyner