Jeep WRANGLER Unlimited SAHARA 2.2CRD: První kilometry s uhlazenější čtyřkolkou..!

11.03.2019 08:46

K testování jsem dostal dokonalou chlapskou hračku značky Jeep, za kterou se otočí snad každý kluk, na mysli mám i ty odrostlejší. Vydal jsem se tedy do Frenštátu pod Radhoštěm s tím, že překvapím Loprais tým.

Verze Sahara je v porovnání se specifikací Rubicon uhlazenější, taková více cestovní. Lakované jsou blatníky i pohledný plastový kryt rezervy a nechybí zde praktické nášlapy. Model Jeep Wrangler Unlimited Sahara disponuje nápravami DANA, vpředu Axle Open a vzadu Axle LS. Pneumatiky dostaly silniční vzorek.

Co se týká inovativních technologií, disponuje Sahara LED technikou včetně hlavních světlometů, infotainmantem Uconnect s dotykovým displejem 8.4." O dokonalý zvuk se stará prémiové audio Alpine se subwooferem. Výbava zahrnuje přední i zadní parkovací cenzory, kameru i bezklíčový přístup.

Výkonem mě potěšil čtyřválec 2.2 CRD v kombinaci s osmistupňovým automatem, po ostřejším sešlápnutí plynu vyrazí hbitě vpřed. Točivý moment 450 Nm je znát.

Jsou to teprve mé první kilometry s novým modelem Jeep Wrangler Unlimited Sahara, ale už teď si pochvaluji, jak podvozek parádně filtruje železniční přejezdy i nerovnosti na silnici se špatně usazenými kanálovými poklopy.

Palubní počítač mi ukazuje spotřebu kolem 9 litrů nafty na sto kilometrů. Koncem týdne se s vámi podělím o další zkušenosti.

A mise byla splněna. Vše nejlepší k narozeninám jsem popřál Leoši Lopraisovi. Jirka Hyner

 Foto: redakce