JEEP WRANGLER 2018: Nové motorizace pro Evropu (VIDEO)..!

11.07.2018 08:48

Patrně koncem prázdnin se dostane do Česka nejnovější Wrangler. O přepracované přední části, inovované palubce i technologiích jsem už psal, ale motorizace byly tabu. To už ovšem neplatí.

Co je jasné? Čtyřválcový turbodiesel 2.2 litru s výkonem 200 koní a točivým momentem 450 Nm. Kvůli novým emisním předpisům Euro 6/D dostal chlazený EGR ventil, katalytickou redukcí NOx, Stop/Start systém i přesné solenoidové vstřikovače.

Druhým motorem je benzinový dvoulitr o výkonu 272 koní s točákem 400 Nm dopovaný přeplňováním typu Twin Scroll s EGR ventilem. Nezávislé chlazení vstupujícího vzduchu znamená dle výrobce vysoký výkon a nízkou spotřebu. Na evropské trhy se má motor dostat ve třetím čtvrtletí tohoto roku, tedy první vozy dodané k nám budou mít patrně diesel 2.2 CRD. Vedle šestistupňových manuálních převodovek se ukáže i osmistupňový automat od ZF. Třetím motorem, jenž se do Evropy bohužel nepodívá je klasický vidlicový šestiválec 3.6-litru Pentastar.

Kabina doznala nových materiálů a změnila se přístrojová kaplička s 3.5palcovým nebo velkým sedmipalcový displejem. Palubní desce dominuje na jejím středu infotaiment s obrazovkou o rozměru 7 či 8.4 palců.

Nejnovější Jeep Wrangler poznáte podle nové kapoty, masky s kulatými LED světly denního svícení, výrazných předních blatníků i nárazníku s integrovanými mlhovkami.

Verze Sport a Sahara dostanou dvourychlostní redukci. Specifikace Rubicon získala systém Rock-Trac 4x4. Tento podvozek je pak možné kombinovat s paketem Trac. Zvýší nájezdové úhly, světlou výšku až na 250 mm a brodivost na 76 centimetrů. Volbu pohonu zadních či všech kol je možné provádět do rychlosti 72 km/h. Jeep Wrangler model 2019 se dostane už brzy také k domácím dealerům. Podívejte se na video. Jirka Hyner

 Zdroj a foto: Newspressusa a Jeep