Dvě úžasné stavby HONDA CMX1100 SPORT a BOBBER Made in FCR Original (VIDEO)..!

20.07.2021 12:50

Honda ukázala dva parádní projekty z dílen francouzského úpravce motocyklů FCR Original. Oba vycházejí z většího CMX1100, sourozence stroje Rebel CMX500, druhého nejprodávanější customu za loňský rok v Evropě.

Tvůrci se nechali inspirovat mechanickou krásou a vlastnostmi automatické převodovky DCT. Po dokončení hrubých nákresů finální verze se tým pustil do práce. Úprava kyvného ramene umožnila osazení dvojice zadních tlumičů Öhlins a 17palcového zadního kola z Hondy CB500F obutého do pneumatiky Dunlop D212 190/55 ZR17.

Přední blatník je nový a nižší o 25 mm. Rozměrná řídítka dodávají váhu přední části stroje, zatímco ukazatel rychlosti byl přemístěn na horní stranu hlavy vidlice. Malá kapotáž je výsledkem kompletního 3D skenování a je tvořena zakázkovou nádrží vyrobenou z polyesteru a uhlíkových vláken. Disponuje hliníkovým plnicím otvorem. Stavba má sedlo z Alcantary a nechybí efektní koncové LED světlo.

Ručně vyrobené stupačky dodávají jezdci pocit závodního stroje, zatímco červeno-černý nátěr a detaily vzdávají hold barvám japonské značky. Motor je sériový, výfukové potrubí je však zakončeno originální nerezovou koncovkou FCR Original (snímek výše).

Charakter CMX Bobber podtrhují hliníková řídítka, kožené sedlo s perforovaným žebrováním, jednoduchý hliníkový přední blatník s povrchovou úpravou Mirrachrome a lakovaný rámeček světlometu. Miniaturní LED ukazatele směru FCR Original neruší linie mašiny a podobně jako u CMX Sport se pomocí 3D skenování podařilo vytvořit zakázkovou palivovou nádrž.

Kyvná ramena a odpružení jsou sériové, přední část stroje však byla snížena o 25 mm. Zakázková kola s černými paprsky jsou obuta do širokých pneumatik Bridgestone. Takové jsou nejnovější stavby "Made in FCR Original." Zábavné stroje CMX Sport a CMX Bobber si můžeme prohlédnout podrobněji na videu. Jirka Hyner

 Zdroj a foto: Honda