BRABUS Rocket 900 BITURBO 4.5 V8: Je libo super sedan se zrychlením z nuly na stovku za 2.7 sekundy (VIDEO)..?!

26.10.2020 12:58

Zaujal mě nový Brabus Rocket 900. Jedná se o vyladěnou verzi modelu Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC Plus. Automobil je ovšem vybaven řadou dalších vylepšení motoru, podvozku a získal speciální aerodynamický kit.

Uvnitř dostane kupující sadu podlahových rohoží Brabus s podsvícenými prahy z nerezové oceli, jež odpovídají barvě okolního osvětlení vozu. Čalounění dveří a sportovních sedadel disponuje koženým čalouněním s bohatým prošitím a logy společnosti.

Brabus Rocket 900 je poháněn modernizovanou verzí osmiválcového motoru se dvěma turbodmychadly Mercedes-AMG. Německá tuningová firma Brabus ovšem zvýšila zdvihový objem jednotky ze 4.0 l na 4.5 litru, přičemž v agregátu využila nový klikový hřídel, větší kované písty a silnější ojnice.

Standardní turbodmychadla vozu byla vyměněna za dvojici větších. Tyto hlavní změny motoru podporuje také inovativní přívod vzduchu z uhlíkových vláken i vylepšený palivový systém.

Majitel Brabusu Rocket 900 tak bude mít pod pravou nohou 888 koní s točivým momentem 1.250 Nm? Aby převodovka nepřišla o ozubená kola při prudkém zrychlení, společnost Brabus ho elektronicky snížila na 1.050 Nm. Stejně jako standardní Mercedes-AMG GT 63 posílá osmiválec energii prostřednictvím devítistupňového automatu a systému 4Matic Plus na všechna kola. Brabus říká, že tato kombinace umožňuje super sedanu zrychlení při sprintu z 0 na 100 km/h za 2.7 sekundy. Maximální rychlost je omezena na hodnotě 330 km v hodině.

Pro větší bezpečí posádky vybavil Brabus svou nejnovější "raketu" sadou karbon-keramických brzdičů s mohutnými kotouči a přeladil standardní odpružení AMG GT a ještě snížil světlou výšku o 25 mm. Sada širších kol a pneumatik má vpředu 21“ a 22 palců vzadu.

Nejvýraznějším kosmetickým vylepšením oproti standardnímu vozu je však aerodynamický Body kit, o němž Brabus říká, že pomáhá nejen ke stabilitě vozu, ale zajišťuje lepší chlazení brzd a motoru. Za pozornost stojí přední splitter, agresivní zadní difuzor i křídlo z uhlíkových vláken.

Exkluzivní Brabus Rocket 900 má rovněž extra cenu. Produkce je celosvětově omezena na pouhých 10 vozů, přičemž každý model si společnost cení na 427.000 eur + DPH (cca 11.623.000 korun). Podívejte se na video prezentaci s odhalením. Jirka Hyner

 Zdroj a foto: Auto Express