ARES DESIGN S1 V8: Ediční supersport bude představen na akci Salon Privé 2020 (VIDEO)..!

18.09.2020 09:13

Italská firma na výrobu karoserií, kterou provozuje bývalý generální ředitel společnosti Lotus Dany Bahar, představila v těchto dnech svůj nejnovější projekt S1 ve fázi prototypu.

Kvůli stále přísnějším emisním předpisům se většina výrobců inovativních supersportů posunuje směrem k plug-in hybridnímu nebo čistě elektrickému pohonu. Ovšem srdce nejnovějšího vozu Ares S1 bude tvořit tradiční atmosférický osmiválec o objemu 6.2litru. Značka brzy odhalí dodavatele jednotky, ale už teď je jasné, že generuje 700 koní. Na zadní kola přenáší výkon osmistupňová dvouspojková převodovka. V reálu to znamená zrychlení z nuly na sto kilometrů v hodině za 2.8 sekundy.

Podvozek S1 disponuje dvojitým zavěšením příčných ramen, kovanými hliníkovými nápravami i adaptivními tlumiči. Aktivní zadní spoiler s agresivním aerodynamickým paketem pomáhají udržet vůz stabilní i při vysokých rychlostech. Hmotnost supersportu je přitom velmi nízká, díky využití uhlíkových vláken.

Italská značka věnovala velké úsilí také aerodynamice a její účinnosti. Například výfukový systém je veden tak, aby pomáhal snížit množství vzduchu proudícího difuzorem v zadní části automobilu.

Pojďme se podívat do kabiny kde dominuje dvojice sportovních sedadel potažených kůží s ozdobným prošitím. Honosně vypadá šestihranný sportovní volant i obložení z uhlíkových vláken. Nový majitel získá v přístrojové kapličce centrální informační a zábavní systém s monitorem a navigací. Nechybí zde ani další displej pro spolujezdce.

Prototyp Ares S1 se veřejně poprvé představí koncem tohoto měsíce v Blenheimově paláci na akci Salon Privé 2020. Výroba omezeného počtu vozů má začít v Modeně během ledna příštího roku. První supersporty Ares S1 se dostanou k zákazníkům koncem jara 2021. Každý z 24 vozů bude stát 495.000 eur, což znamená asi 13 mil. a 236 tisíc korun. Ferrari, Lamborghini a McLarenu tak roste další konkurence. Všimněte si na videu umístění výfukových koncovek. Jirka Hyner

 Zdroj a foto: Auto Express a Newspress